>

spontan shopping

och det som jag skulle undvika pga usaresan. jaja, jag tycker ändå att jag har varit duktig och klarat mig väldigt bra trots att jag levt själv på försäkringspengar. det är skillnad att vara gift eller bo sambo, för då får man hjälp. så nu förtjänar jag att unna mig lite... väldigt lite!

jag är ingen modefreak. köper det nödvändigaste ofta så därför blev det enkla köp denna gång med =)







 beställde även en svart jumpsuit... perfekt att ha på sig på sommren till vardags.
och sen hatten på stranden i miami ;)



så snygg... party party =)


                                   
                      de svarta tightsen & svarta + rosa shorts till joggingen...
                                                 snart är det dax!

                         


och en söööt pyjamas till resan. ska ju trots allt stå ut med

sassa & emma under hela usa-resan :P


nähä... nu måste jag plugga lite. sen är jag fullt upptagen hela dagen. ska till skolan vid 12 och sen vid 14 ska jag börja jobba på det andra jobbet. slutar lagom till big brother och sen upp och hoppa imorgon för då börjar jag 7 på mitt ordinarie jobb. jag vet... tufft, men va fan. skönt att ha fullt upp...

drömde mycket i natt, okej, jag ljuger inte men jag tänker och känner saknaden varje dag. men ett förlåt i dagens läge räcker inte med ord... knappt heller med handlingar eller det som var överaskande betydelsefull som tänktes göras för ca två år sen... inget av detta läker såren. söker ingen sympati men huvudsaken är att jag mår bra nu, eller hur =)  

Postad i: < shopping > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: