>

resfeber!!??

jag vill sova och jag är trött men kan inte... det pirrar nu och nervositeten börjar bli värre och värre... ska upp vid 5 för att sen åka till landvetter och usa!

en heeeeeeeeeeeeeeeeel månad. det var längesen man var borta så länge. sist var väl mallis på den gamla goa tiden. ska bli skönt att åka iväg nu med mina närmaste & sanna vänner emma & sassa. känslan att åka iväg och vara fri är härligt faktiskt, ingen pojkvän att tänka på. nu menar jag inte att jag ska släppa loss sååå där borta hahahaha... men jag slipper den där tanken och frasen "jag är upptagen, jag har pojkvän hemma i sverige". den körde jag även fast vi inte var ihop förra sommaren hahaha... men jag kommer sakna min familj, mina vänner och några till ;)

hinner nog inte blogga imorgon men wish me luck!! ska försöka uppdatera bloggen där borta men blir nog mest facebook... ha de bra alla så länge... kolla in här ändå okejjj, PUSS & KRAM!


Postad i: < resor > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: