>

det närmar sig...

så idag efter jobbet stack jag till stan... var tvungen att småhandla inför resan på lördag. kan inte fatta att vi åker snart???!!!!&&&&####

sen fick jag min födelsedagspresent med... ett par nya joggingskor. jag var tvungen att springa i dom efter shoppingen, så jävla sköna. sen fick jag oxå presentkort på a6, passade på att köpa ett sånt "armband" som håller mobilen när man springer, musik så klart. fick även med mig ett handbagage... 

ska ta en runda imån med... mår så bra nu, fatta vilken skillnad det är på mig för 3 veckor sen innan jag blev sårad och nu? jag tror det var ödet... att jag var fast i skiten så länge kan jag inte begripa nu, helt sjukt att man kan vara så blind. och facebook var toppen ikväll, speciellt en viss statusuppdatering. fegt? ja verkligen. tur att det inte rör mig i ryggen, utan det får mig att bli mer taggad för framtiden och att det inte finns nån återvändo.

men en dusch nu i alla fall... ha de gott alla ni. det känns toppen att vara 25 nu faktiskt och inte 20-21 =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: