>

zombie

så känner jag mig idag. sov bara i tre timmar idag på grund av att jag hade spelkväll med tjejerna igår. fy faaan va kul det var. har du spelat den där "vilda gester, med andra ord"?? (tror spelet hette så??)

jag har filmklipp så det kommer... men nu är jag och hälsar på mina favoriter alexiz och leo. dom är 3 och 1,5 år gamla sååå fullt ös här hehe. och innan detta besök så åkte jag och lollo och hälsade på andra gemensamma vänner till oss, sofie & malin. men höjdpunkten var självklart att få träffa sofies son sixten som är 4 månader. sån sötnos, bara skrattade hela tiden typ =)

nu är drar alexiz i mig... innebandy på g...

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: