>

vilken snabb torsdag

vart fan tog torsdagen vägen?? har inte gjort någonting idag...  okej, vart något orolig för en tråkig nyhet men det verkar vara bättre nu i alla fall =)

min söta emelie kom förbi idag och hälsade på. man skulle kunna snacka hur länge som helst med henne, men jobbet kallade... blåbärspaj & glass hann vi med i alla fall. emelie, vi måste träffas oftare!!!



jag & emelie i london 2008


betalat räkningar med, alltid lika spännande. blev helt fel med pengarna denna månaden så jag fick en hel lön istället, fast jag inte ens har jobbat. kommer ligga i skuld sen pga detta så kallade misstag, jävla kommun!!!
blev gladare när mami kom förbi och hälsade på... kollade på en film och chillade. följde med henne hem och hälsade på papi sen. vi åt världens godaste mat hemma, pastel de choclo, chilensk mat MUMSSSS!!!

nu så ska jag fortsätta med plugget... imorgon ska jag & mami till stan och storhandla mat, tummen ner för ica här i vaggeryd där allt är så jävla dyrt. sen passar man ju även på att shoppa när man ändå är i stan ;)

hahaha nu blev jag heeelt fast i london... delar med mig lite bilder från den resan hehe...

















Postad i: < vardag > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Malin Segelström

åhhh London!!! Var du med och såg någon Arsenal match?:)

2011-01-28 @ 08:46:17
URL: http://makemesway.blogg.se/
Postat av: jacky

aaa london är ju helt underbart. näää det var föööör dyrt så vi åkte dit ändå men satte oss i nån bar i närheten med storbilds-tv och kollade på matchen. och drack öl förstås =)

2011-02-01 @ 11:27:13
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: