>

vilken nyårsfest

i år så blev nyårsfirandet en succé. tre rätters middag som pär & johan tog hand om. vi ( jag, sassa, emma, sandra, johan n, christian), ja vi behövde bara njuta. förrätten var en italiensk sallad, huvudrätt oxfilé med hasselbakad potatis & efterrätt kladdkaka med vit choklad. allt var sjukt gott. tack tack tack så mycket killar.

senare så kom david, ronya, linnea & fegge och invaderade min lägenhet. party party med jägershots. även jag fuskade hehe okej jag vet att det är farligt men va fan. shots är ju min grej! sen vid 12-slaget... inget att hurra för. det var storm ute och iskallt. men jag fick min nyårspuss =)

sen tog jag & ronya en promenix till några andra firare och på vägen hem fann vi en unge i en snödriva. så snälla som vi är så tog vi med oss ungen hem till mig där festen fortsatte. vet ni vad hans bekymmer var?? han var 14 år och fick inte knulla en tjej han ville ha. HALLÅ???? vad är det med folk??? jag trodde han pratade om nån flickvän eller nån han var kär i... så jag skämde ut mig lite grann hehe.

framåt 1 så tog vi fram pulkan och där satt jag... hela vägen hem till david n på party. en hel del folk, massa dans, massa jäger... jaaa det var askul och jag var nykter hela kvällen! kl 6 fick jag skjuts hem och det blev mysprat med linnea som mådde lite bättre hehe. ha ett god fortsättning alla läsare =)


Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: