>

spontan utgång

snacka om att hela dagen igår var spontan... förutom skolan då som gick åt skogen. sen hälsade jag på mina favoritungar alexiz och leo. mysig skvallermiddag med elise på martini. och där undrade vi... vad händer ikväll?

äsh vi super bestämde vi oss för. förfest hos elise med massa öl. sen utgång på olearys. måste säga att detta är första gånger jag är ute på krogen på en fredag sen jag gick på gymnasiet. och nu förstod jag varför, bara småungar överallt hahahaha... det sööög men jag & min partypingla elise rockade loss på dansgolvet trots mitt onda opererade knä som jag opererade för en månad sen idag :P


 

 

  

 

 

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: