>

reunion

för typ en vecka sen träffade jag mina kompisar jag umgicks med väldigt mycket under högstadietiden. vi tog reunionskort så här får ni se oss, malin, lollo, sofie & jag...







nu sitter jag & kollar på reprisen av lets dance. skulle ha åkt till syntema och valt tapeter men jag orkade inte. varför stressa??

idag har jag inga planer alls... jo mina dagliga övningar för knät så klart. sen ikväll var min babe sassa sugen på fest, det lutar åt en fest men vi får se om det blir av. jag trivs faktiskt att vara nykter, eller bara ta nån cider för att. skulle bara bli sååå dumt ifall jag blev full och fick för mig saker och PANG pajar knät. nää tack =)


Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: