>

läggdax snart

det har vart sent nu sen jag blev sjukskriven. har alltid vart en kvällsmänniska tidigare så sjukskrivningen har gjort allt mycket värre. imån har jag tid hos sjukgymnasten Anne kl 9 på morgonen. sen kommer emelie på besök och jag ska bjuda på .......... =)
sen kanske kanske kanske jag tar en sväng förbi jobbet. beror på hur mkt jag & emelie tjatar imån. så det är därför jag MÅSTE lägga mig tidigt för att palla dagen imån.



jag på afterpartyyy förra helgen


ikväll tog jag en sväng förbi sandras fotbollsträning. trodde fan dom skulle köra mer styrka men nopp. fick köra lite rehab vid sidan men fan va sugen man är på att lira fotboll ohhhh....!!!!???&&&####
och en annan grej gjorde mig såååå glad ikväll, men det är privat :P :P :P

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: