>

lägenhet efterlyses

vi hade visst APT idag så jag va kvar på jobbet hela eftermiddan. så snäll som jag är så agerade jag sekreterare och fick renskriva allt sen efter APT. tyvärr var inte chefen på jobbet... får försöka få tag på henne på måndag. verkar som att det var okej att börja jobba i mars, med extra-turerna...

nu har jag lagat mat med. väntar på att emma ska komma hem, hon skulle checka in en lägenhet i jkpg. hoppas hon får den för hennes skull :) annars... vet du någon lägenhet eller en andra-hand i jönköping som är ledig så snälla kontakta mej. skriv din mail i kommentarfältet så svarar jag tillbaka =)

ikväll så spelar SIK innebandymatch och våran vän sandra gee gör premiär ikväll. så vi tjejer ska åka till skillingaryds sporthall kl 19 och heja heja!



checka in sandra kl 19 på innebandy-

match i skillingaryd



Postad i: < vardag > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

HAHAHAHA NICE!!! Tack för erat stöd! Skitkul!

2011-01-05 @ 21:26:22
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: