>

helgen är slut

och fort har det gått med. funderar på att gå och lägga mig snart hahaha är så trött. fast jag inte ens gjort nåt särskilt idag.

i fredags så blev det fredagsmys med öl & packning hemma hos johan tillsammans med sassa & koffe. massa tjat, skvaller, packning och öl. festen fortsatte vidare men där gav jag upp.



 



för att dagen efter så hade vi i huskvarna ff upptaktsmöte i scandic hotell. hotellfrukost & lunch och en massa möten & föreläsningar hela dagen med laget. MEN... jag är inte nöjd med kortet. fy fan vad jag stirrar hahahaha.

på kvällen fyllechaffis åt syrran & malin. sen stack jag & sassa och överaskade emma och drog ut henne för att käka kebab på chicken mama. blev kvar där ett bra tag och stötte på den ena efter den andra...






Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: