>

helg nu igen

det var ju inte längesen det var nyårsafton... för en vecka sen bara. det är så sjukt att tiden går så fort.

igår så gjorde jag inte ett skit annars... var mest arg och ledsen för att innest inne så döljer sig ett brustet hjärta. bråkade med en visst person... igen. är så trött på alla bråk men jag vet att det inte är jag som har problem. jag säger om och och igen att ta tag i problemen men vill man inte inse problemen och göra något åt saken, så är man inte mogen något förhållande alls. jävligt synd att kasta bort allt man har byggt upp tillsammans men skitsamma. en kompis skrev några kloka ord till mig på facebook: Om du alltid tänker på det du saknar från igår kommer du aldrig hitta det du söker idag.


så igår blev det film & massa skvaller med en kompis hemma hos mig. all ilska var borta och jag mådde jättebra hela kvällen. sen fick vi för oss att dra till max vid halv 3 på natten, fy faaaan va gott det var!!!

och sent var man hemma med, typ 5 på morgonen hahaha. därför jag vaknade nyss...


dagens då... inte en aning. ska nog träffa tjejerna ikväll. fast ingen party party, eller vem vet förresten ;)


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: