>

härliga fredag

har vart i skolan idag för första gången sen förra året. det gick bra, förutom att vi ska lära oss konjuktiv i spanskan som är APSVÅRT! även för mig som kan flytande spanska... men men... vill jag lära mig så måste jag kämpa på!!

sen en snabbis förbi jobbet för att kolla till schemat så det stämde innan diff-tiden gick ut. och raka vägen hem till mina päron sen. jag var kocken idag och lagade en snabbis. rostad pitabröd med fyllning (alla fick fylla sin pitabröd själv). typ alla grönsaker, fetaost, stekta champinjoner & kyckling. kebabsås eller creme fraiche franska örter. MUMSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

 

nu är jag nyduschad och ikväll blir det fredagsmyyyyys =) =) =)



tro det eller ej... jag saknar inte krogen även fast jag är sjukskriven??!!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: