>

förvirrad

jag är förvirrad till max... även fast jag är sjukskriven så är jag inte uttråkad av att det inte händer nåt... tvärt om, jag är förvirrad för allt. mitt jobb, trivs jag?? skolan, högskola och 4 år på skolbänken i en ny stad?? kärleken, har jag gått vidare eller inte?? fotbollen, vägen känns lååång nu när man inte får svettas på ett tag... jag känner mig elak men hallå, jag måste sluta bry mig om andra. detta är ju mina val i livet.

men nu jag kollar på handboll nu på tv... helt underbart. vill så gärna åka och kolla på torsdag i göteborg. men alla jobbar eller är panka, nån som vill??? jag kör!!!!! =) =) =)

idag har jag i alla fall valt tapeterna på nytt till fondväggen... dom förra var slut så jävla besviken är jag!!! men hittade en liknande, i färger men inte mönster. jag ska ju inte bo här för alltid så lika bra att välja något nu på en gång! ikväll var tanken att jag skulle till fotbollsträningen i tipshallen... men var hos Anne i morse på sjukgymnastik. tror det räcker för mitt knä =) 





 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: