>

det blir inte som man hade tänkt sig...

verkligen inte. vi skulle bara titta på handbollsmatchen mellan sverige & serbien. innan dess hälsade jag på min lilla pingla sassa, blev lite katastrof där emellan. för mycket på en gång. passa skjutsen, ta ut pengar, så lyckas jag glömma plånboken, vårat systembolag ringer och är hos elise och väntar på oss. allt på en gång... sen när matchen började knäcktes första cidern. sen var det kört!

 

jag, sassa, johan & sanna hamnade hos henke & mikael. jävla dricka-lekar och jag var offret. men det var kul, vi hade skjuts mellan festerna sen. mindre kul men trevligt ändå. värre idag, vaknade med halsont.

dom här jävlarna lyckades få mig full igår, ännu värre blev det när jag & johan upptäckte shotflaskan mitt framför näsan på oss. jag och shot, jaaa vi brukar ju tycka om varandra. men men tack för igår =) =)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: