>

alanya... memories haha

haha... håller på att rota i min pappas data. är hemma på besök och så hittade jag turkiet mappen, en resa med familjen sommaren 2008. okej, jättemysigt med familjen, hotellet var toppen, maten var super meeeeeeeen... ALDRIG MER!!!!

okej, jag älskar värme men den värmen. man svettades ihjäl så fort man steg utanför sitt hotellrum. man behövde inte heller platta håret för kvällen, jag var tvungen att ha håret uppsatt ändå. och krogen... OMG... va jobbiga turkarna är. fyfaaaan... det kvittade om jag hade pojkvän eller var gift, dom gav sig inte. vi fick fly jag och syrrorna, men okej, dom var singlar och jag hade min pojkvän hemma i sverige. och på tal om shoppingen... man kunde knappt kolla in en snygg tröja förrän dom nästan drog in en i affären och där fanns många affärer. ett nej accepterade dom inte, helt sjukt men sant!













Postad i: < resor > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAHA jag säger det med ALDRIG MER. särskilt inte under högsäsongen..då är turkarna hemska... men jag var där i oktober förr förra året och då var det helt perfekt väder.. som svensk sommar och turkarna var faktiskt riktigt trevliga då :) hoppas allt är bra med dig..kram

2011-01-22 @ 13:11:49
Postat av: jacky

haha ja men det räcker med den gången. får besöka andra håll i världen istället =)

jooo allt är toppen här, lite seg, körde lite för hårt igår på dansgolvet haha. själv då?? kram!!

2011-01-22 @ 13:32:08
URL: http://jackyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: