>

2010 i bilder


jag & D firade in 2010. januari & februari blev lugna månader för oss pga hans arbetsolycka



skridsko-åkning hann vi med i januari



jag & D på hans farfars 80-årskalas i margaretetorp i februari



jag & D hade många mysiga stunder med våran sushi (tyvärr rymde hon i maj)



utgång med tjejerna i mars & stället var nyöppnade huset



mitt korsband i knät går typ av på en träningsmatch, helvetet börjar



HV 71 tar SM-GULD i april och jönköping firar i ösregn



barndomsvännen maria gifte sig 1 maj



jag & D var gäster



ett besök på universium i göteborg på D födelsedagshelg i maj



jag bjöd D på ett besök på universium & liseberg, flumridern här



jag & susy gick på sex & the city 2 smygpremiär, här är goodiebagen



ful-fest var temat på johans 25-årsfest i maj månad. roligaste temat ever!



min 24-års fest den 6 juni & öltält efteråt. vädret var heeelt underbart.



jag & D
det tog tyvärr slut efter födelsedagen,våra känslor stämde inte överens med varandras
du kommer alltid vara min stora kärlek, oavsett vad ♥



80-tals fest när vår vän evelina fyllde 25 i juni månad



vi tjejer stack till tylösand och tältade en helg, emma fyllde 26



taggar utgång på leffes i tylösand. "kungarna av tylösand" spelade även in
premiäravsnittet samma kväll. kommer ni ihåg när ranche? startar allsången utanför leffes och
när jockeboi tas av polisen? jag såg allt ;)



jag & emma scheter i båstad på tennisveckan i juli



och dricker champagne på pepes bodega på stora terassen. kändisar?
ja, nån fotboll/hockeyspelare samt idol-ola.
jag: kan du ta kort??
ola: naaaj inte ikvall...



många utgångar denna sommaren i jönköping



och high chaparall utanför värnamo



vi stack till magaluf i juli för att hälsa på sandra, emmas syrra



partybåt så klart



utgångar på grabbarna grus beach club, casablanca, treo, viking ja överallt



gruppbild med basshunter jonas. sandra gee uppträdde denna kväll på casa



lugna dagar med hästridning i augusti med elises häst nicke



och många power-walks och jobbingrundor runt hjortsjön i augusti/september



våran familj firar chiles nationaldag i september



denna hallon x-cidern är 2010 favorit, lätt före shotarna



jessica i mitten fyller 25 i oktober. nu börjar efterfesterna för mig & sassa...



vi börjar bli riktiga stamkunder på krogarna i jönköping.
men ingen fest utan efterfest, eller hur sassa ;)



jag & sandra firar hennes utflyttningsfest i göteborg i slutet av oktober



en (sexig) vampyr... på eves halloweenfest i november



middagsbjudning & vin med tjejerna hemma hos mig i november



våran pingla sassa gör flyttstädningen roligare wwiihhoo



årets sista shotparty hemma hos mig i december



knökafullt som du ser... roligaste shot-partyt ever! tack alla ni =)



årets julklappsparty hos sanna



korsbandsoperation 22 december



nyårsparty hos mig. jag är pigg!
men julafton mindre pigg pga tabletterna och värken i knät


hoppas 2011 blir ett kanonår... man måste vara positiv eller hur?
man blir starkare av motgångar, så nu får det räcka med motgångar. nu hoppas jag att lyckan finner mig och att jag kan uppnå nya mål i livet samt ha fått mitt brustna hjärtat att må bra igen. våga lita på folk igen och vara nöjd med livet. jag kommer fortsätta att vara den underbara människan jag är. tjatig, romantisk, positiv, glad, drömmare, omtänksam m.m...


i år blir det inga nyårslöften. det är inget jag kan hålla ändå =) 

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: