>

sjuk och frisk

i måndags kväll när jag jobbade så kände jag att halsen svullnade upp... jag bet ihop och jobbade på som vanligt... sen när jag vaknade på tisdagen, fy fan asså. halssvullnaden hade visserligen gått ner men hela min kropp var förstörd... och huvudet snurrade... förkylning som in i helvete men ändå inte... och idag, nu är jag frisk! helt sjukt! jag tror det beror på att man har det i sig att man inte hinner vara förkyld i skolan och nu när man äntligen slappnar av så pang... kom allt på en gång! därför består min kur hädanefter varje dag av blutsaft & c vitaminer ;)

nähä... nu ska jag och min galna syrra julshoppa i stan... och mysas, kanske smyga haha =)


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: