>

soliga söndag

soliga söndag med en delad tur, min sista dag på jobbet... känns hur skumt som helst men ändå inte, för jag kommer ju jobba som vikarie i fortsättningen.
men men... min sista dag asså, i 5 år har jag jobbat på hemtjänsten. ni som inte testat på detta, gör det, vilken erfarenhet man får i livet. man får sååååååååååå mycket tillbaka av alla goa vårdtagare, jobbarkompisarna & ja allt... men nu så är det dax att ta steget vidare, plugga =)

igår så va jag & elise i stan. dock ingen utgång som man hade velat men vi hade trevligt ändå... vi kollade runt i stan eftersom det var jönköpingsdagen. sen satte vi oss på piren & käkade och drack. så jävla mysigt asså. vädret kunde ju inte varit bättre =)

(haha hittade gamla bilder på när vi var på piren för 1000 år sen typ...)


    

     


sen efteråt kollade vi på the moniker & en taekwando? show. fyyyyyyyyy faaaaan... slå sönder brädor & stenar. man fick fan ont när man såg det =/

sen så var det en hiphop show på en mindre scen... har alltid mer eller mindre tyckt om hiphop. elise var den enda blonda tjejen i publiken iaf haha. men vi tyckte att musiken var skön iaf =)

nu så har jag rast, vad ska man göra? inte sova iaf... kanske hämta ölen till insparksveckan? eller träna? eller vad?


Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: