>

reagge??

är bjuden på elises & mojjes reagge fest på lördag... alltså reagge?? jag förknippar de med bobban så klart men hur fan ska man klä sig som tjej?? jag har googlat överallt och ingenstans... det får bli som det blir. nu ska jag & sassa till stan och kolla runt lite... måste fixa de idag för denna vecka blir ju fullproppad med annat, typ inspark =)

har hunnit med andra saker idag som typ... städat hahaha... och skrivit ner hela mitt schema i min almenacka. iiiiiiiiiiii asså va jobbigt. jag går i skolan typ varje dag. pendla varje dag. fan va tufft de kommer bli. hej då säger jag till nöjen och allt annat... hoppas jag får lägenheten i växjö snart så man kan ha ett liv utan pendlande. funderar även på att hyra ut min lägenhet i andra hand, har så svårt att släppa denna för tänk om det inte är min grej, högskolan?!

nähä... dax att piffa upp sig för stan... och reagge :P




Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: