>

ohhh orka

asså jag blir så jävla spyfärdig ibland. speciellt när man blir anklagad för saker som inte ens stämmer... fick ett sms av en så kallad vän idag att jag är en skitvän och så egotrippad så det smäller om det!

vad fan är det för vän som anklagar mig så och sen inte vågar svara när man vill prata ut om detta? jag blir så besviken och arg samtidigt för hon är tydligen den enda i hela min omkrets som vill att jag ska förändra mig. men alltså varför ska jag förändra mig när jag redan har så många vänner som tycker om mig för den jag är? jag får ofta höra att jag är positiv, framåt och alltid glad men aldrig egotrippad. men enligt min så kallade vän är jag den mest egotrippade personen i världen!

ni läsare, jag vet att vissa av er är mina vänner IRL... tycker ni som denna person eller vad??
jag tar inte åt mig för jag vet att detta inte stämmer, för annars hade jag inte haft några vänner idag, eller hur... 

jag tycker det är jättelöjligt att ta upp det på bloggen men det skiter jag i... ibland måste man få ut detta bara, skitsamma om det är blogg, vänner, familj, krogen, jobbet... behövde verkligen få ut detta!!

Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: