>

inspark idag =)

wwwiiihhooo idag är det inspark och jag blir en högskolestudent!! har 10000000000 saker att göra innan men de får gå... måste packa väskan (ska bo hos titti till fredag), hämta madrassen, skriva ut antagningsbeskedet, soooola, duscha & fixa iordning mej. sen tar de la en timma till växjö... måste va där innan 15... faaaan va kul det ska bli =) =) =)

igår då... stack till stan med sassa för reaggejakt. jag hittade bara ett halsband, alltså de fanns ju ingenting i reaggefärgerna. gjorde ju inte saken ännu bättre när jag skulle hämta min beställda data och den inte fanns inne =( men men... får hämta den efter insparken istället... sen igår efter a6, asså, när jag & sassa satt utanför hennes hem och tjatade, då vet man aldrig när folk går förbi nedanför. snacka om att vissa har dubbelmoral så man spyr, men men, jag har inte dåligt samvete iaf!! och så blev de ett låååångt telefonsamtal med söta emlii =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: