>

nytt jobb

jahopp... sitter här, slutade sent idag från jobbet. var på en ny avdelning som heter eken. det gick helt okej idag. alltid kul att prova på nåt nytt, även fast man inte känner så från början. det är alltid värmande när vårdtagare säger så fina ord till mig där, speciellt dom som känner mig sen tidigare.

dagens planer... jag vill och vill träna. men jag orkar inte stöta på en viss person inne på gymmet. jag orkar inte se dig i ögonen. men jag måste träna, vill ha värme och ljus så man kan ta en skön joggingrunda istället. det är så befriande!!


senare ikväll är det plugg som  gäller... måste läsa boken och dessutom plugga glosor. jag är och har alltid varit en dagen innan människa när det gäller skolan.

 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: