>

magaluf bartenderskola

mina rutiner förr efter jobbet var snabbt laga mat, göra ärenden, städa, fotbollsträningar AAAAAHHHH stress stress och stress. men nu så älskar jag att bara komma hem, äta nåt lätt efter jobbet, typ fil & musli. sätta på datan och läsa bloggar (och även skriva blogg). ha tv:n på samtidigt och zappa mellan vänner, beverly hills, top model, that 70 show, projekt runway med mera...
och SEN ladda upp för träning! ikväll ska jag & tjejerna simma, basta och sola. igår tog vi en lååång powerwalk runt taglarp. så jävla härligt med frisk luft, flås & skvaller hehehe. sen bjöd elise på kålsoppa MUMMMMMSSSS!!!

desperate housewifes... säger bara äntligen. en av mina favoritprogram, blir ju bara bättre och bättre. efteråt så zappade jag till bartenderskola. dom är på kos. dom får cykla till skolan, starta direkt med massa prov dagen efter, ingen alkohol på skoltid, polisförhör av lärarna om man försovit sig. ja vad ska man säga?? skratta eller gråta?? det verkar ju HEMSKT!!!

kommer ihåg när jag åkte till magaluf på bartenderutbildning. grupp 2 2006. det var i slutet av april och början av maj. best time ever!!! våran grupp var så sjukt underbara, blandat av svenskar och norskar. och DRAMA hahaha. 2 veckors utbildning och bara fest. grabbarna grus original var det som gällde då. dom andra skandinaviska ställerna hade precis öppnat, så vi festade med med alla workers på den tiden. då mådde alla bra. alla var taggade. sjukt kul asså! bilderna får väl tala för sig själva...

 
















Postad i: < resor > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Hur var bartenderskolan? Skriv gärna om den på vår hemsida: www.bartenderskolan.nu (vi jämför alla bartenderutbildningar i sverige & utomlands) men vill gärna veta vad dem som går utbildningen verkligen känner! /Fredrik

2011-11-24 @ 19:00:02
URL: http://www.bartenderskolan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: