>

kanske uttråkad?

färdigjobbat!!! har en kväll imorgon med... sen ledig som jag hoppas innebär shopping =)
helgen har varit lugnt, förutom jobbet. har lärt mej ett nytt ord med, på norska. guleböj? vet ni vad det är? herregud, säg banan istället!!

klockan är bara 15.50... jag vill göra nåt men ändå inte. vill träna, men vadå? vill kolla på innebandy men orka stressa? vill gå på bio, men med vem? vill sova men ändå va pigg?
fan va omständigt!




förresten... såna här söta minkar har dom jävla djurrättsaktivisterna (som de kallar sig) släppt ut utanför vaggeryd där jag bor. vilket öde... ingen mat, ingen uppfattning om att vara fri... helt enkelt dö.

Postad i: < allmänt > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Vad tycker du om Maybellins lillasyster MNY? Gå gärna in på min blogg och säg vad du tycker :)

2010-10-12 @ 09:39:16
URL: http://mickaelawallin.blogg.se/
Postat av: Martin J Sällberg

Jag har skapat en blogg som är skarpt kritisk mot sådant djurrättstrams, och här URL-länkar jag till den. Välkommen att läsa och kommentera! Om kommentarfälten inte funkar eller du inte vill att alla ska kunna läsa dina kommentarer, emaila dem gärna till mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: