>

idag så...

gick jag tidigare hem från jobbet... gaaaah va skönt!!!

nu så ska jag bara ta de lugnt... har precis käkat. sen så ska jag pyssla lite här hemma och i eftermiddag väntas en powerwalk med mina stjärnor, sassa & elise. förresten, igår joggade jag runt hjortsjön. så jävla skönt, 55 min tog rundan. målet är i alla fall typ 45 min. men då får jag nästan jogga direkt och skita i uppvärmningen. hmmm??


vet ni vad jag saknar?? alla rutiner. då menar jag fotbollen. man har träning dessa dagar blabla. ingen party dagen innan match. jag mår mycket bättre med dessa rutiner. nu måste jag ha självdiciplin. och tro mig, de e fan inte lätt.

förra året började jag lite smått med innebandy. det var ju askul... tills jag bröt lillfingret. tyvärr kan jag inte börja på innebandy nu heller pga knäjäveln. men snaaaaaaaaaaaaaaaaart... så ska knäjävlen opereras!!! =) =)
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: