>

fotbollsdag

en heldag i göteborg idag. (fan jag missade spanskan)

tillsammans med våran huskvarna lasse och sandra, hanna, alexandra, eve, jag så åkte vi till göteborg alltså kopparbergs/göteborg fc damlag i fotboll. ett besök för att se hur verksamheten fungerar.


sedan en god lunch inne på ullevi. tillsammans med landslagsspelaren hedvig lindahl samt ex landslagsspelaren jane törnberg. och en annan "förebild" i detta lag linda. när jag pratar om förebild så är hon sååå framåt, har också en korsbandsskada och en gammal med. allt har gått sååå bra för henne och man ser ett ljus för en själv med. måste nämna att både jane och hedvig också har opererat korsbandet, för ca 10 år sedan och titta... dom spelar i elitnivå idag utan problem. DET FINNS HOPP =) =) =)

nähä... ikväll är jag fyllechaffis. man måste ju ge tillbaka eller hur?!

ha en mysig fredag.
Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: