>

F*N

inga glada nyheter. värre än vad jag hade hoppats på. korsbandet är förmodligen paj. är inte säker än men jag ska på magnetröntgen och få träffa en läkare. faaan! detta innebär att det inte blir mer fotboll på lääänge.

ohhh är sååå arg och ledsen!

efter allt slit så händer detta. detta som inte fick hända. försöker peppa peppa men det är svårt. har fått ringa överallt idag. sjukskrivit mig från jobbet, fixat påskhelgen, ringt tränaren, ringt en annan ledare inom klubben, ringt försäkringskassan osv... blir nog inget träningsläger för min del. känns surt att lägga ner 2000 kr på träningsläger när man ändå inte ens kan vara med.

är så tacksam för att min kärlek D stöttar mig igenom detta. du är så underbar på alla sätt och vis ♥
det positiva med dagen är att jag har träffat min underbara vän sassa idag. vi hade mycket att prata om som vanligt hehe...



sassas sweet 25 ;)


Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: