>

tänker

nu är man hemkommen från jönköping, är väldigt mätt just nu så det blir nog ingen mer mat idag haha.

just nu sitter jag här i min ensamhet medan D duschar... tänker på livet just nu och hur lycklig jag är nu. så här lycklig hade jag aldrig räknat med att vara för ett halvår sen då mitt liv var åt helvete.

jobbet flyter på som vanligt och det känns så himla bra med en ny chef och dessutom att jag fått heltid. äntligen efter allt tjat så fick jag det, vilket innebär ännu mer cash att slösa på hehe. eller spara på menar jag... spara gör jag för jag, D, hans bror, lollo och barnen ska åka till THAILAND i oktober. ska bli helt underbart att få åka på semester. speciellt med min D. bada, sola, luffa runt, snorkla, dyka, shoppa jaaa allt. va jag längtar!!!







fotbollen då, den bara flyter på. träning träning och träning och snart är det matcher igen. känner att jag börjar komma i form snart. kommer bli ett superbra år i år. jag är taggad! 

men det bästa av allt som gör mig mest lycklig idag är att allt är så bra mellan mig och D. att vi är tillsammans igen gör mig hel som människa igen. den bästa känslan av allt är att bli älskad tillbaka, av min D.

Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: