>

onsdag igen...

jag sitter här ensam nu hos D... han och hans pappa är i jkpg men jag börjar ju jobba om en timma. skulle inte ha hunnit!

igår så blev jag så arg på en sak som jag fick reda på. jag har nog aldrig varit så arg. jag kommer inte berätta vad det handlade om, men jag stör mig så otroligt mycket på en person. en person som försöker förstöra men kommer aldrig att lyckas. det kom jag och D överens om. att inte lägga ner nån energi på denna desperata person, eftersom det är mig han är tillsammans med och vi är lyckliga. (förmodligen kommer denna person aldrig acceptera detta pga det märkliga och desperata beteende). 

ja som sagt... ingen mer energi på detta. det är det inte värt. idag har jag iaf vart på besök hos barnmorskan och det gick jättebra. D följde med så klart. jag är alltid så nervös för dessa besök, men det finns ju ingen anledning till det eftersom det alltid går bra. nu så ska jag käka lite innan jobbet kallar...
Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: