>

hamburgare

är proppmätt. har precis tryckt i mig två hamburgare. ibland så kommer man absolut inte på vad man ska laga för mat, men då kom D på hamburgare. det va ju längesen sist. och gott blev det!

idag skulle de ha vart min lediga dag. men så mycket ledigt blev det inte. kl 10 va det föreläsning i folkets hus, som handlade om läkemedel. väldigt intressant. speciellt om det läkaren sa att alvedon inte ger någon effekt alls. jaja tur att man är anti mot piller. har jag ont så lider jag hellre typ. tar nån tablett in i de sista typ...
sen efteråt va det dax för besiktning i min gamla lägenhet på torsbo. 500 spänn får jag betala pga sushi. onödigt men billigt!





ska snart åka in till stan. ska va med på spelarrådsmötet och sen träna fotboll i tipshallen igen =)

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: