>

FÖRLÅT

jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat på evigheter... jag skäms!!

men ena anledningen är att min internet på min laptop inte fungerar. den är död. och jag är förbannad på telia. 3 ggr har jag ringt och dom har sagt tre olika saker jag ska göra för att fixa min dator. men inget stämde! dom tror att dom kan men egentligen har dom inte nån aning. jävla telia!

andra anledningen är vinterkräksjuka... ja, jag blev drabbad. hela natten från söndag till måndag va jag döende. det var det värsta jag har varit med om! idag känner jag mig något piggare men aptiten till maten existerar inte...

okej... över till något positivt då. blev överraskad i veckan av världens bästa pojkvän. 3 fina röda rosor med en liten kärlekshälsning till. och nej, det var inte på alla hjärtans dag utan han gjorde detta helt spontant en dag.
tänk att en sån handling betyder så mycket för en. är glad för att jag har D  ♥

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: