>

80-årskalas fortsättning

nu är jag hemma igen från skåne... har precis lagat en god middag till mig, D och hans 2 bröder som är här på besök. det blev potatisgratäng, kotletter, bearnaisesås & grönsakssallad. MUMS!

helgen har vart härlig, synd bara att de gick så fort. 80-årskalaset va inte så farligt som man trodde, faktiskt mycket bättre. vi hamnade på en herrgård som hette margaretetorp? och rummet som jag & D fick va helt underbart!
middagen och firandet på kvällen va roligt men ändå mysigt samtidigt. ibland drömde jag mig bort lite och tänkte vilken tur alla här har som kan fira detta tillsammans i sverige (till skillnad mot en annan). 

men en cosmopolitan och ett x antal cider och öl senare på kvällen med D och hans släkt va trevligt. festen fortsatte sen in i hotellrummet med D då vi råkade få se sverige ta guld i os. helt oförväntat! men kul så klart!

hotellfrukost slår alla frukostar som finns i världen. det var så jävla gott. men bakis? nää, vadå bakis. det blir jag aldrig =) 
Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: