>

summering av helgen

aaa nu ska jag summera helgen som vart. i fredags så var det skolan som gällde, sista lektionen. gick bara igenom mina arbeten... sen julpyssel, men jag slapp. jag är och kommer aldrig nånsin tycka att pyssel är kul. fy fan.


sen i lördags... jobb heeeeela dagen. fast på tallis. gick himla fort och sen var det bara att tagga tagga tagga för utgång. min sista utgång på vääääääldigt länge.
syrran sany körde mig in till stan. emz och jag taggade med de roliga korten du ser nedanför, våran förfest hahaha.

sen var det sliver som gällde, mötte upp sara (vi spelade ihop i hff förut). började självklart kvällen med shots. bartendern blev nog rädd för oss hahaha. vi var i alla fall dancingqueens heeeela natten. träffade även på emmas 2 maskulina kusiner. dom hamnade i samma nivå som oss hahaha. vi dansade överallt. vi trängdes, vi släppte loss, vi hoppade, vi klev upp och dansade på podiet. så grym musik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nattbussen hem är en annan historia, eller hur sis ;) jaja, fick med mig sällskap hem bestående av susy & malin.sov till 12 sen mat hos mami & papi. jobb 17-22 sen. min sista jobbtur i år. var sjukt pratglad idag med alla gubbar och gummor. alla dom uppskattar när jag tjatar verkar det som hahahaha men inte mina kompisar typ :Pnu fortsätter filmen... day after tomorrow. otäck film, om man tror på "förvandlingarna".

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: