>

julafton närmar sig

men även fast julafton närmar sig så blir julhelgen lugn för min del. men det är ju inte så konstigt. visst känns det skumt att inte tagga inför juldags-utgång, avundas alla er som ska ut och skaka på lördag. själv får jag köra på med mina rehabövningar och tvinga mig ta sprutor varje kväll. vill nån byta =)

nä men jag är sjukt stolt över att ha gått igenom den här processen med operation. kanske ska boka till nästa operation nu när jag ändå är på gång... sillisar eller en-två fettsugningar hehe, nä skojar bara.

tog sprutan för en stund sen... jag gav mig själv en halvtimma att ta den. efter 15-20 minuter fixade jag det och tog ut den. sen kollade jag på sprutan och bara "FAAAN, det är lite kvar". så jag fick panik och tryckte i sprutan i magen igen, men gud va segt det var. min hud är ju sjukt seg så jag fick med kraft verkligen trycka in sprutan men det gick inte trycka in vätskan i magen. så tog jag ut sprutan och ups, klart det inte gick. den var ju redan slut!

nähä... nu blir det myskväll med min familj med film, kvällsmat, godis & rehabövningar. god jul på er!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: