>

idol-olle why??????

NNNNNEEEEEJJJJJJJJJ olleeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
han gick inte vidare... OHHHHHHHHHHHHHHHH! WHY WHY WHY???? jag är kräsen, jävligt kräsen. men han är bara föööööör snygg. vem ska jag spana in på nu??? ohhhh... hans bästa framträdande är så klart cold plays låt, fix you.  

nu såååå... känns det bättre i halsen. har förberett mig med 1000 vitaminer för att inte bli sjuk haha. sassa & sanna följde med mig till stan i eftermiddags. blev både matshopping & käk på dragon.
nähä... nu måste jag fortsätta med förberedelserna här hemma inför imån... PARTY PARTY!




shot shot

Postad i: < party > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: neli

helt sjukt att han inte gick vidare, men sen så måste vi tänka såhär; en första plats i idol ger inte så mycket.. det vet alla :) kolla till exempel på erik grönwall? :P hört något från honom? NEJ!



det är nu det börjar för olle :) belive me!

2010-12-04 @ 00:30:36
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: