>

en jultradition med tjejerna

på lördag är det julklappskväll hemma hos sanna. en tradition för mig & mina vänner är den årliga julklappskvällen. det innebär att en eller flera värdinnor bjuder tjejkompisar till en julklappskväll. på julklappskvällen så händer det lite olika saker, beroende på vem eller vilka som är värdinnan. vissa har det enkelt, andra har massor med lekar, andra bjuder på mat med mera... 

man ser alltid fram emot denna kväll för det är alltid kul. dom flesta ser alltid till att fixa ledighet i tid. att jobba, ha barn hemma, det ena eller det andra, sånt löser sig alltid om man fixar detta i tid. jag fick lite panik för jag hittade ingen vikarie för mig på söndag morgon... panik panik panik, till slut testade jag att fråga en tjej på facebook och hon sa ja direkt. snacka om tur =) 

kommer ihåg det året jag hade hand om julklappskvällen i min & D lägenhet. det är faktiskt stressigt att vara värdinna men det var så jävla kul. allt från maten, danserna, julklapparna, sexlekarna hahaha. ett minne för livet!

här är från sassas & elises julklappskväll förra året...



värdinnorna sassa & elise



vårat lag vann lekarna


mina julklappar



no comments hahaha


söta små flickor


och här är bilder från min julklappskväll för 2 år sen...




jag var värdinnan =)


sassa battlar någon hehe


knäckebröds-slagsmål


sexlekar


sexlekar igen


och igen...


och massa dans


och balett

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: