>

tvätt blää

ohh jag hatar att tvätta på morgonen. men så är det när det inte finns några tider. från 7 har jag hållt på med tvätten. men nu så, ska jag snart ner och hämta det sista. ska bli skönt att slippa allt detta till nästa flytt. där vet jag att allt var mycket smidigare. kanske ofräshare och läskigare eftersom det ligger i en mörk källare, men men...

sen blir det träning som vanligt för min del. hoppas crosstrainern är ledig den här gången. igår var båda upptagna så fick nöja mig med springmaskinen vad heter det, det som rullar. mina knän tar stryk med den men va fan =)

sen jobb 15-22 igen... gick jättesmidigt igår. och alla va på ett glatt humör. det är sååå skönt att komma till ett jobb där man trivs. den enda nackdelen med jobbet är att man måste använda cykelhjälm. det är så jävla fjantigt. känns som att man har börjat på dagis igen. jag är 23 år och jag vet vad det finns för risker att cykla utan hjälm. men hallå, jag kan bestäma det själv! blir så trött på det tjatet. dessutom får inte mitt huvud plats i dom hjälmarna pga av mitt tjocka hår som jag måste ha uppsatt på jobbet.

nu ska jag springa ner till tvättstugan...

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: