>

stressiga dagar

ja stressiga dagar. har alltså jobbat som en galning och sen efteråt inga lugna stunder. i måndags efter jobbet handlade jag mat, lagade mat sen innebandy träning. igår efter jobbet stress, hem, göra iordning sig inför kvällen och sen raka vägen till jkpg för att se hv-matchen. och idag... gratta min underbara mamma som fyller år. 50+ =)
efteråt innebandyträning och nu sitter man här.

igår alltså. vi fick bra platser i kinnarps arena. men det första jag och lollo gjorde.. raka vägen till puben och en cider. det var lollos första cider sen december förra året kom vi fram till. det roliga var att hon drack ju upp glaset före mig haha.

första perioden va helt okej men hv va inte riktigt igång. sen andra perioden med en hel del godis inköpt, så blev det match. tror att hv ledde med 4 eller 5 mål. jag såg i alla fall alla mål men inte lollo...

jag: lollo, vilket mål har vart snyggast hittills?
lollo: hmm, jag vet inte jag har inte sett nån.
jag: va?? vadå inte sett nåt??
lollo: jo straffen såg jag. men varenda gång de blitt mål så har jag kollat på publiken.


hahaha hon e go hon. sen blev vi sugna på popcorn så jävla gött. det är farligt att kolla på hv matcher för man bara äter äter och äter. som sagt... spännande blev det i tredje perioden för då vaknade rögle och det blev farligt. men hv vann ju som sagt med 5-3. och på tal om halva potten? tror ni jag uppmärksammade det?
neeej så klart. typiskt mig. men potten låg ju på 35000. fan va pengar! tänk om det var jag som vann?

sen hemma i vaggeryd så fick jag träffa mina favoritpojkar alexiz och leo. men när jag kom hem till mig... så väntade min lilla sushi på mig =) 




jag och min cider


lollo helt lycklig med sin cider


mums popcorn


lollo missade målet  ;)


jag posar från min plats


hv i attack mot rögle


hv spelar farligt framför rögles målvakt


ser ni pucken? hv satte straffen!

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: