>

slarvig

nu har jag slarvat... fan! men jag har vart upptagen faktiskt... men men...

vad gjorde jag igår?? jobbade till 4 sen va de meningen att jag skulle träna på hälsoborgen. men jag orkade inte :S så gissa vad jag gjorde istället?? städade!! hehe typiskt mig. måste alltid ha nåt att göra. överenergisk kanske det heter. ibland undrar jag om det är en sjukdom eller nått?!

jaja sen idag då?? jobbade aset till 2 idag full rulle!! sen stack jag hem till mami och fick mat =) det serverades ris panerad fisk och massa grönt. hennes mat e helt underbar. sen åkte jag och mami till stan och shoppade (igen). hon fick en del saker med sig hem och jag kom hem med ett par svarta högklackade stövlar från skopunkten och ett halsband från vila som föreställer 2 st brickor där det står im rock och den andra im roll. coolt!! sen till slut fikade vi på gasellen.

men det bästa av allt det är att jag har fått en ny lägenhet, en tvåa mitt i centrala vaggeryd. ska bli så jävla skönt att flytta tillbaka till smeten från torsbo. jag va nämligen i stan och skrev kontraktet idag. 1 december då jävlar ;)

nää nu ska jag kanske gå och lägga mig. natti natti
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: