>

shopping

äntligen!!! äntligen har jag shoppat... mycket =) det var längesen sist... förr brydde jag mig bara om vår gamla lägenhet men nu så brydde jag mer om mig själv. (behövde det)

först va jag hos emelies farbror och klippte mej, salong påpee i stan. blev bara till att toppa håret, vågade inte kapa av det. är sååå skönt att ha långt hår egentligen.
sen efter klippningen shoppade jag heeela dagen. hmm ska försöka rada upp här på grejerna jag köpte.

Vila:
  2 leggings, gråa och demin. 2 enkla kortärmade långa toppar. En svart kofta. En snygg scarf.

Stadium:
2 par träningslinnen lila och turkos. Ett par långa träningsbyxor och ett par trekvart.

Gina Tricot:
Ett vitt linne. Ett par lackleggings. Och lite färgglada underkläder.

HM:
 En kortärmad grå polotröja. Ett vitt linne. Ett pkt Veet, ett pkt tofsar och ett pkt bomullstopsar.

Eneva:
En svart skinnjacka. Äkta!

  
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: