>

seeeg inte bakis!

sitter här och väntar på min pizza nu. vilken kväll igår! va så kul och festa ihop med tjejerna! 

kvällen började hemma hos sara som fyllde 20 år. god mat och godaste efterrätten. sen blev det lite tipspromenad och lekar. och en hel del alkohol så klart. sen cyklade jag och tjejerna iväg till en annan fest hos alex. trevligt trevligt! men emma livade upp stämingen hon va på topp haha. sanna dansade som en galning. sassa va sjukt törstig efter sprit hela tiden hehe. sandra med toarullen haha. tack tjejer! va hemma runt 5, sist från festen som vanligt.

idag e de full rulle som vanligt. ska först ha min pizza sen sticker jag till huskvarna. ska stå i kiosken på herrarnas match. alltid lika onyttigt och stå där. svårt och hålla sig borta från allt hehe. sen hemma ska jag fixa till tacopaj, eftersom det va sååå gott igår så måste jag äta det igen. 

laddar upp bilder ikväll istället, hinner inte nu.    
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: