>

ledig idag men ändå full rulle

måndag härliga måndag. men jag slapp jobba, e ledig idag. och det behövdes!!

idag har jag lämnat sassa på jobbet i värnamo. sen efter det så hälsade jag på lollo och lille leo. passade på att ta lite kort på lillen. alexiz va saknad. men så gick vi alla och hämtade alexiz på dagiset. han va så söt fick en stor kram av honom. när tommy sa till alexiz "hämta jackan alexiz" så gick alexiz mot mej istället och tog tag i mig. det är ju lika jacka och jackie hehe ;)

sen efteråt så passade man på att veckohandla och göra lite ärenden. ikväll är det innebandy som gäller ska bli kul =)

 


leo ca en månad


leo boxas ;)


nu börjar leo tröttna på kort


Jag hittade lite äldre kort där min favorit Alexiz är med men då är Leo nästan nyfödd hehe =)



bröderna alexiz & leo


söta alexiz


jag, alexiz & leo

Postad i: < vänner > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Tuula

Söta bilder. Vems bäbis är Leo? Är det Emmas brors barn? :)

2009-10-19 @ 22:44:19
URL: http://tuulakunila.blogg.se/
Postat av: jacky

det är lollo nilenfjord. vi e lika gamla. så nej ingen emma hehe

2009-10-19 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: