>

hv blååå

nu har jag kommit hem från jobbet... stressdag som vanligt. dagens höjdpunkt var väl när jag råkade tappa spannen med vatten över halva vardagrumsgolvet typ. tur att tanten inte var hemma när jag städade.

efter jobbet så var det dax för att betala räkningar. så såg jag att jag hade fått post från locellus. dom har fått in min uppsägningslapp jag skickade in. äntligen! äntligen är det snart dax. att flytta härifrån! från torsbo och från framförallt slarviga och nochalerande locellus (fortfarande inte fått fönstrerna putsade, tjatat sen somras). sen satte jag mig ner framför laptopen och in på handelsbanken, skrapa kodrutan med ett vitt sträck för siffrorna. hmm, chansade 3 ggr men PANG! jag kunde inte logga in, hallååååå. så nu måste jag till banken och hämta en helt ny bricka imorgon. SUCK!

jaja... nu måste jag göra iordning mig för kvällen. jag och lollo ska kolla på hv när dom spöar rögle medan hennes karl står i hörnet med röglefansen. ska bli kul ikväll för det är alltid en sååå härlig stämning i kinnarps arena när hv spelar. jag satsar på 3-1 till hv ikväll. men kom ihåg, hv tar sm guld i år =)

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: