>

helgen är över...

nu är helgen över... det har gått sååå fort. i lördags morgon så mötte jag upp min syster michelle på hälsoborgen och vi crosstrainade. det va så skönt att morgonträna. sen stack jag och solade och köpte färska frukostfrallor.
en härlig start på dagen!!

senare på dagen åkte jag förbi D och hälsade på. förfesten började sen hos honom men jag kände mig inte på något vidare humör eftersom alla drack och skulle ha kul på kvällen. medans en annan skulle stå i en garderob en hel lördag kväll. så jag stack och hälsade på min pingla sassa. hon får alltid en på ett glatt humör så sen åkte jag och sussie till huskvarna folkets park.

den härliga garderoben! men tiden gick fort ändå och det berodde nog på alla oss som var där. pratglada och flummiga tjejer. plötsligt va klockan halv 2 och vi va färdiga och redo att åka hem.

klockan 14.50 vaknade jag. faaan!!! jag skulle ju börja jobba kl 15. PANIK! men så kom jag på att man skulle dra klockan en timma bakåt. vilken tur jag hade, så länge har jag nog aldrig sovit. men skönt va det hehe.
jobbet kallade. det blev boken ikväll. det är en dagverksamhet för dementa men ibland så sover några över och därför jobbade jag ikväll. det va trevligt faktiskt, skönt med lite ombyte.

nähä nu ska jag sova. jobb imorgon kl 7...





sussie "jobbar" stenhårt med posen


jag sitter och latar mig


närbild på sussie, mig och min finne


just meee


dansar bugg i folkets park


jannez dansband (tydligen populära)


me like

 

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: