>

första inlägget

bättre sent än aldrig... för ett år sen skulle jag bli en bloggare. "uppdatering... ska börja med bloggen sen =)" stod det i ett år... men inte längre. ska försöka skriva så ofta jag kan jag lovar!!

kvällen är lugn för min del... jobbar extra hela helgen och tänker inte göra samma misstag denna helg som förra. när jag va 19 20 så sa jag det är sista gången!! men så hände det... spontan fest med min underbara vän sassa och detta varade fram till ca 5 och jag skulle börja jobba 7. inte bara det, jag skulle spela säsongens sista fotbollsmatch och sedan ut med laget också. men det gick!!! men jag lovar igen aldrig mer hahaha

fan va det regnar ute... ska försöka trixa lite med bloggen nu...

Postad i: < allmänt > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sassa

nej...det blev lite mer än vad vi hade tänkt oss...men roligt hade vi;)

2009-10-04 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: