>

en lugn tisdag

nu sitter jag här. kollat lite på barcamatchen och desperate. längesen man hann med att ens titta på tv. blir nog mer nu när man bor själv. eller jag vet inte?! :S

idag har jag i alla fall jobbat, till 12 egentligen men blev några timmar mer. sen efter jobbet fixade jag e gooo kycklingsallad här hemma. tiden går ju så fort, nästa sekund var jag på väg till fotbollsträningen.
det va helt okey på träningen förutom att jag stukade lillfingret. jag har nästan glömt bort den smärtan sen handbollstiden. på den tiden var det ju inget särskilt. bara skölja med kallvatten, tejpa sen köra på. nu är man nästan lipfärdig så fort man anstränger den.

sen åkte jag & syrran förbi videobutiken efter träningen. fick ha med mej Duplicity hem. nån ny film med Julia Roberts. nä nu ska jag kolla... 



kycklingsalladen =)



bjöd sushi på kycklingskinn (bläää)



sötaste sushi



jag mindre söt och söta sushi



om ni undrar varför katten heter sushi så var det inte min idè. det va D som kom på det och det klickade direkt. hon var en sushi. hon är en sushi. men ägarna sa först att det var en kille för det var det vi va ute efter. så vi gick väl på det, kattungarna va ju så små. men med tiden så märkte vi att det inte stämde. men idag gör det inget. hon är vår lilla prinsessa, inte för D kanske haha men för mig i alla fall =)

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: