>

åter tisdag

dagarna går sååå fort. redan tisdag. och en snöig sådan, alldeles för tidigt med snö. men vad har man att vänta sig i höst och vinter :P

igår så tränade jag för första gången i år innebandy. emma ville också börja eftersom hon har spelat förr. så vi åkte in till stan och köpte en klubba till mig. pinsamt att säga till intersportkillen " njae jag e inte så duktig på klubbor eftersom jag e nybörjare". jaja de e ju aldrig försent ;) på kvällen så åkte vi då till nya sporthallen i skillingaryd och tränade med u-laget. det gick mycket bättre än jag trodde, jag va inte sämst iaf hehe. så vi bestämde oss för att träna imorgon med. ska bli kul och göra nåt annat än bara fotboll. även fast fotboll är underbart!

ikväll har jag & D hjälpts åt att laga en tacopaj med sallad till. det var det bästa som hände idag iaf =) MUMS!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: