>

test test test

jag kopierade ett test som jag ändrade svaren på efter mig. jag hittade testet på en blogg, men inte vilken som helst utan det min underbara mallisvän ullas. www.ullaulla.blogg.se om ni vill veta =)



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har ingen bok i närheten... 


 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Sushi =)


 3. Vad var det senaste du såg på tv?

Paradise Hotel


 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ midnatt


 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tv:n... det är visst Scrubs.


 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Först tog jag svinsprutan. Sen va jag på Tallis och jobbade kväll. På vägen hem lämnade jag tillbaka filmen Bruno i videobutiken.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook?


8. Vad har du på dig?

Myskläder


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Hmm... jag kommer aldrig ihåg drömmar. Men det handlade nåt om att jag och D var på en konstig fest och jag hade gula glösögon på mig. Sen plötsligt låg vi på stranden och någon kastade sönder en flaska på D och jag blev förbannad och typ slog ner tjejen. Sen vaknade jag...


10. När skrattade du senast?

När jag pratade med D i mobilen ikväll


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

2 tavlor på buddha och inget mer... ska ju flytta =)


12. Har du sett något konstigt på sistone?

inget jag minns


13. Vilken var den senaste film du såg?

Bruno... sådär!


14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

möbler till min nya lägenhet. Flera resor till mig och min familj, vänner... Shoppat massor!! Men inte här, isf i london eller new york ;)


15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

jag tog sprutan idag, jag var anti mot den fram tills idag.


16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Fred så klart!


17. Tycker du om att dansa?

Ja, när jag är full.


18. George Bush?

ushhh... knäpp och galen!


19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

en angelina så klart, har alltid tyckt om det namnet. pojke hmm, svårt men en gabriel kanske =)


 21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

ja självklart


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

öh inte en aning

Postad i: < allmänt > Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: ulla

2009-11-23 @ 21:35:32
Postat av: Ulla

Hihi, vad kul att läsa dina svar! Tänkte ta en ny snart igen, du kör du väl också? :)

Puss!

2009-11-23 @ 21:36:37
URL: http://ullaulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja va bra! då ska jag hålla utkik hehe. hoppas allt är bra med dig gumman. puss!

2009-11-24 @ 13:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: