>

onsdag kväll

har vart ledig i 2 hela dagar nu. ganska skönt att vara ledig mitt i veckan faktiskt. igår var jag och pappa i sävsjö för att min bitch skulle besiktas. nervös är man alltid men allt gick galant!

idag så besökte jag arbetsterapeten?? inne på ryhov. har ju glömt bort att berätta att min lillfinger som jag visade på foto här på bloggen... den va ju bruten. en fraktur! första gången i hela mitt liv får jag en fraktur. men jag var ju knäpp som gick med krokfingret i 3-4 veckor utan att veta om det. så nu får jag gå med en skena i 6 veckor. sjukgymnastik därefter. och en gång i veckan ska jag besöka arbetsterapeten?? för att tvätta och tejpa om fingret. (ursäkta stavningen) 

passade även på att besöka en speciellt person inne på ryhov. jag är så glad för dennes skull för att det har gått så bra. vi passade på att ta en "promenad" och va ute lite. sån skillnad sen jag va där sist i lördags. positivt =)

nu är det läggdax... jobbar 7 imorgon. natti natti!
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: